مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: یک دختر دانشجوی ۲۷ ساله در اثر غرق شدگی در آبشار روستای سیمک کوهپایه از توابع شهرستان کرمان درگذشت.

محمد حسین مومنی در گفت‌وگو با  تسنیم در کرمان اظهار کرد: حادثه غرق شدن یک دختر دانشجو  در ساعت 15و 30  دقیقه روز گذشته به مرکز پیام این سازمان گزارش شد و آتش نشانان و گروه غواصی سازمان سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه دختر دانشجوی 27 ساله  به همراه  خانواده خود برای  تفریح به آبشار روستای سیمک واقع در کوهپایه رفته بود، افزود: به دلیل لغزندگی اطراف آبشار، دختر کوچک این خانواده به داخل آبشار سقوط می کند و خواهر 27 ساله برای نجات او وارد آب می شود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت : متاسفانه در این حادثه دختر 27 ساله به دلیل ناآشنایی با مهارت شنا، غرق و نفر دوم به همت آتش نشانان از داخل آبشار بیرون کشیده شد که پس از انجام عملیات  احیا توسط تیم پزشکی آتش نشانی به زندگی بازگشت.

مومنی در پایان به خانواده هایی که قصد گردش و تفریح در این مناطق را دارند توصیه کرد: مراقب فرزندان خود  باشند تا دیگر شا هد چنین حوادث ناگواری نباشیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com